/

Sunday, 17 June 2012

tRAnSForMer!!

assalamualaikum bloggers~

hype.. in haPPy mOoD k..
hari nie nak cakap pasaal transformer.. hehe.. :)
BUKAN YANG NIM K!!



BERUBAH... penah tak kengkawan tegur korang??? apesal ko nampak len ar??  sebenarnya.. KITA PERLU BERUBAH... bukankah kita disarankan supaya sentiasa menjadikan hari ini lebih baik darp semalam?? nah.. kita patut berubah.. tapi awas,, kita berubah ke arah kebaikan k.. bukan berubah jadi lebih terok :(

tapi kalau kita berubh an mesti ada mehnah dan tribulasi... dikutuk, dipersenda... namun itulah nikmat perjuangan kerna perjuangan itu menuntut pengorbanan... law kita pakai tudung labuh,, xpayah takowt orang cakap kita berlagak baik... kita pakai kerana ALLAH yang suruh... PENCIPTA kepada setiap ciptaanNya... jangan takut kpd makhlukNya...

jangan tunggu orang kata kita baik baru kita nak laksanakan perintah ALLAH.. sebenarnya,, dengan melaksanakan perintah ALLAh barulah kita akan jadi baik.. :)

ramai orang cakap.." aku xpakai tudung ni sebab x sampai seru lagi" astaghfirullah... sampai bila seru tu akan datang kalau kita tak cuba dapatkannya kan?? tepuk dada tanya iman.. sesungguhnya hidayah itu milik ALLAH dan DIA akan anugerahkan hidayah tu kpd sesiapa yang dikehendakiNYA..  hidayah jugak boleh ditarik balik dari kiara.. nauzbillahi minzalik..so,, ayuh bergerak menuju hidayah ALLAH!!

contengan sajew2.. till then.wassalam =]

No comments: